Subject: FW: mahasõit kinnistule: Hanase, Kersleti küla, Vormsi vald
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 13:18:50 +0300

From: Kristi Kuuse <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 29, 2025 12:43 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: mahasõit kinnistule: Hanase, Kersleti küla, Vormsi vald

Tere Melika

Palun registreeri mulle täitmiseks ristumiskoha nõuete väljastamiseks. 
Maaomaniku avaldus kirja lisas.

Eelnev delta töövoog: 
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/e9498dd7-4e0b-4506-a694-1979470f29cb> 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/e9498dd7-4e0b-4506-a694-1979470f29cb

Parimat

Kristi Kuuse

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 58 603 278

From: Heidi Tiit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, July 27, 2025 7:58 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Ehitise taastamine teekaitsevööndis ja mahasõit kinnistule

Tere päevast,

Kui ma nüüd õigesti aru sain, siis pean tegema allkirjastatud taotluse 
mahasõiduks, sellekohane avaldus on lisas. Igaks juhuks lisasin ka kaardi, 
kuna meil oli siin kaks erinavat kaarti, siis on aru saada, et on ikka õige 
koht, millest räägime.

Küsin üle Teie eelpool pakutud näidislahenduse variandi

2.	Oleme valmis kaaluma ristumiskoha ehitamist näidislahenduse alusel. Selle 
eelduseks on geodeetilise alusplaani koostamine ristumiskoha asukohast 
võimalike olemasolevate tehnovõrkude ja kitsenduste väljaselgitamiseks. 
Geodeetilise alusplaani koostamise ning meile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] esitamise 
järgselt kaalume ristumiskoha ehitamiseks näidislahenduse väljastamist. 
Riigitee alusel maal (90701:001:0001) asub side maakaabel. See tähendab, et 
näidislahenduse saame väljastada juhul, kui kitsenduse omanik on valmis 
loobuma teeprojekti koostamise nõudest ning aktsepteerib näidislahendust, 
mille me väljastame.

Kui näidislahendust kasutada ei saa, tuleb  koostada teeprojekt (seda 
erisust täpsustame ristumiskoha ehitamise nõuete kirjas peale taotluse või 
projekteerimistingimuste eelnõu laekumist, vt punkti 1).

Kas meil on võimalik seda lahendust kasutada või kuidas peaksime edasi 
toimima.

Ütlen veel, et kinnistu geoalus on töös, kui kõik plaanipäraselt sujub siis 
lubati see valmis saada nädala lõpuks, oleme ootel.

Andke palun teada kuidas edasi ja mis toimingud oleks meil täpselt vaja 
teha.

Ette tänades!

Lugupidamisega,

Heidi Tiit

53 40 9999

On 4. Jul 2025, at 10:00, Kristi Kuuse <[email-masked]> 
wrote: